diumenge, 18 de febrer del 2007

Desiguals, Lo carrilet de la Cava-Rock

Un dels altres grups històrics del poble, van ser els Desiguals, grup del meu amic Joan Forés, i potser per això els vaig arribar a editar una web (amb frontpage), la qual degut a la falta d'actualització, ja l'han tret del servidor on la tenia. Els Desiguals, tenien cert toc friki en fer algunes cançons, i entre les moltes versions que van arribara tocar (Dire Straits, El chaval de la peca,...) cal destacar la versió rock, de "Lo Carrilet de la Cava ".

Desigual eren:

Joan Forés: Guitarra i cantant
Xavier Forés: Guitarra
Jacobo Escudero: Baix
Arturo Sansaloni: Bateria

1 comentari:

Anònim ha dit...

be de moment voldria aplaudir a la persona que va tenir l'idea de crear la pagina "arrós rock".
Yo vaig començar a seguir els Desiguals desde el principi..i quan anava al local a veure els assatjos,em contagiaben d'un bon rollo extraordinari!Les lletres per molt frikis que puguen pareixer,no ho són.Tot són coses reals,parladuries"La bruixa del mercat" ,amors i desamors"lluna sense mel" ,problemes cotidians "l'home dels vicis" i també realitats "LO CARRILET DE LA CAVA".Per això yo sempre he cregut amb ells,la seva música era tant bona sinó + que la dels altres artistes coneguts.Però com diu el dicho tot lo bó s'acaba pronte! Em despedeixo donan les gràcies a tot el grup per els moments bons que m'han fet passar la seva música.MARK